واکنش ملی‌پوش هندبال بانوان به حملات اخیر: ورزشکاران کنار مردم ایستاده‌اند

زهرا فتوتی، ملی‌پوش تیم هندبال بانوان و بازیکن باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگویی با فدراسیون هندبال ضمن محکوم کردن حملات منتسب به آمریکا و رژیم صهیونیستی، از همدلی ورزشکاران با مردم در روزهای دشوار سخن گفت.

واکنش ملی‌پوش هندبال بانوان به حملات اخیر: ورزشکاران کنار مردم ایستاده‌اند

به گزارش هفت ورزشی، زهرا فتوتی، بازیکن تیم ملی هندبال بانوان و باشگاه استقلال تهران در لیگ برتر هندبال بانوان با محکومیت جنایات رژیم صهیونی - آمریکایی در گفتگویی با فدراسیون هندبال از احساس خود در این روزهای سخت و دشوار جنگ در کنار سایر اقشار صحبت کرد.

فتوتی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنم. شهادت کودکان بی‌گناه مدرسه شجره طیبه میناب حکایت از نسل کشی رژیم صهیونیستی و آمریکا دارد و در هیچ یک از سیاست‌های جنگی و در هیچ کجای دنیا جایی ندارد که مطمئنا جواب این حملات ناجوانمردانه را در وهله اول از خداوند متعال دریافت می‌کنند.

ملی پوش هندبال بانوان در ادامه نیز عنوان کرد: همینطور جا دارد از زحمات و جواب دندان شکن نیروهای نظامی و مسلح کشورم به این دو رژیم متخاصم قدردانی و تشکر کنم. به لطف خدا و همت و اراده سپاه پاسداران و ارتش غیور و ایستادگی مردم همیشه در صحنه ایران، آینده‌ای درخشان در انتظار میهن عزیزمان است.

فتوتی در بخش پایانی نیز گفت: به امید خدا دوباره آرامش و امنیت به کشورم باز می‌گردد و ورزشکاران نیز در این مسیر در کنار سایر اقشار نقش خود را ایفا می‌کنند. ما ورزشکاران مثل همیشه به دنبال بالا بردن پرچم کشورمان در میادین بین‌المللی هستیم.

ارسال نظر