اردوی تیم ملی ژیمناستیک در گنبدطاووس

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک از برگزاری اردیو تیم ملی در گنبدکاووس خبر داد.

اردوی تیم ملی ژیمناستیک در گنبدطاووس

به گزارش هفت ورزشی؛ وجیهه نقوی، سرپرست فدراسیون ژیمناستیک، با حضور در گنبدکاووس و بازدید از آکادمی ژیمناستیک این شهرستان، شرایط میزبانی اردوی تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان را در نیمه دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۵ مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید، قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان، مهندس آق‌ارکاکلی نماینده مردم گنبدکاووس و داشلی‌برون در مجلس شورای اسلامی، دکتر هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، علی خسروی رئیس هیئت ژیمناستیک استان و تعدادی دیگر از مدیران استانی نیز حضور داشتند.

در پایان این بازدید، مقرر شد شهرستان گنبدکاووس میزبان اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری باشد.

ارسال نظر