علی طاهران: مجبورم برای بخیه زدن به بیمارستان بروم

علی طاهران: مجبورم برای بخیه زدن به بیمارستان بروم

علی طاهران، کاپیتان تیم چادرملو، پس از دیدار گفت: «باید به بیمارستان بروم و بخیه بزنم.» او همچنین به وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه اشاره کرد

ارسال نظر