علی علیپور: دو سال است ورزشگاه آزادی را از ما گرفته‌اند

علی علیپور: دو سال است ورزشگاه آزادی را از ما گرفته‌اند

علی علیپور پس از دیدار پرسپولیس گفت: «بازی در ورزشگاه آزادی واقعاً می‌تواند به نفع ما باشد. هواداران هرچه بگویند حق دارند و واقعاً کیفیت زمین ورزشگاه شهر قدس خوب نیست.» او تأکید کرد که تیم باید با تمرکز بالا و تلاش مضاعف، نتایج بهتری کسب کند.

ارسال نظر