فدراسیون هندبال حملات روز گذشته به کارخانه فولاد مبارکه اصفهان را محکوم کرد 

فدراسیون هندبال با انتشار بیانیه‌ای حملات بزدلانه روز گذشته به کارخانه فولاد مبارکه اصفهان را قویاً محکوم کرد و بر ایستادگی جامعه ورزشی ایران در مقابل دشمنان تاکید نمود.

فدراسیون هندبال حملات روز گذشته به کارخانه فولاد مبارکه اصفهان را محکوم کرد 

به گزارش هفت ورزشی؛ در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران، ضمن ابراز انزجار شدید و محکومیت قاطع حمله تروریستی و ددمنشانه روز گذشته به تاسیسات صنعتی کارخانه عظیم فولاد مبارکه اصفهان توسط نیرو‌های متجاوز و جنایتکار آمریکایی-صهیونیستی، این اقدام وحشیانه را به شدت تقبیح می‌نماید.

کارخانه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، همواره به عنوان یکی از حامیان تاثیرگذار و وفادار ورزش کشور، به‌ویژه در رشته هندبال، نقشی کلیدی در توسعه و پیشرفت این رشته ایفا کرده است. حمایت‌های بی‌دریغ این مجموعه صنعتی از تیم‌های هندبال، سرمایه‌گذاری بر روی بازیکن‌سازی و فراهم آوردن بستری مناسب برای درخشش استعداد‌های جوان، بر کسی پوشیده نیست و جایگاه مستحکم تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در در رده‌های بالای جدول و قهرمانی‌های پرتعداد در رقابت‌های لیگ برتر هندبال، گواه این مدعاست.

این فدراسیون، حمله به زیرساخت‌های صنعتی و ورزشی کشور را نشانه‌ای از استیصال دشمنان ملت ایران دانسته و اطمینان دارد با اتکال به خداوند متعال و با تکیه بر تلاش شبانه‌روزی مدیران، کارگران و تمامی کارکنان خدوم این مجموعه، چرخ‌های صنعت و ورزش این کارخانه پرافتخار، با عزمی راسخ‌تر از گذشته، دوباره به گردش درآمده و مسیر پیشرفت و تعالی را با قوت ادامه خواهد داد.

ارسال نظر