امیر قلعه نویی به امارات رفت

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای بررسی عملکرد نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با برخی مربیان اماراتی، سفر سه روزه‌ای را به امارات آغاز کرده است.

امیر قلعه نویی به امارات رفت

به گزارش هفت صبح ورزشی، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی برای نظارت عملکرد تیم‌های تراکتور و استقلال، نمایندگان ایران در رقابت‌های آسیایی عازم امارات شد.

در این سفر سه روزه، قلعه‌نویی ضمن تماشای دیدارهای الوحده امارات-الاتحاد عربستان، شباب الاهلی-تراکتور و الوصل- استقلال، با سرمربیان تیم‌های النصر و کلباء درباره وضعیت بازیکنان ایرانی گفت‌‌وگو خواهد کرد.

ارسال نظر