معاون وزیر ورزش: از مردم تشکر می‌کنم که همیشه میدان دار بودند

معاون وزیر ورزش: از مردم تشکر می‌کنم که همیشه میدان دار بودند

شروین اسبقیان: امروز جامعه ورزش عهد و پیمان دوباره خود را با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی سیدمجتبی خامنه‌ای بستند و تاکید کردند که پای نظام و آرمان‌هایش ایستاده‌اند

تقدیر و تشکر می‌کنم از نیروهای مسلح که با جانفشانی میدان را مدیریت می‌کنند و مردم همیشه در صحنه که با حضور پررنگ خود نشان دادند که همیشه پشت ولایت ایستاده‌اند

سایز ویدئو: ۷۷.۵۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۳:۰۸ | دانلود ویدئو
ارسال نظر