غیبت وزنه‌برداری ایران در مسابقات آسیایی

وزنه‌برداری ایران قید قهرمانی آسیا را زد؛ جنگ تحمیلی اولویت اول ورزشکاران شد.

غیبت وزنه‌برداری ایران در مسابقات آسیایی

به گزارش هفت ورزشی، فدراسیون وزنه‌برداری ایران در واکنش به شرایط امنیتی ناشی از حملات به ایران، تصمیم گرفت تیم ملی را از مسابقات قهرمانی آسیا که قرار بود فروردین ماه برگزار شود، کنار بکشد.

پس از حمله اسراییل و آمریکا، تمامی اردوهای تیم ملی در تهران تعطیل و ملی‌پوشان به شهرهای خود بازگشتند. این تعطیلی عملا امکان آماده‌سازی مناسب برای حضور در این رقابت‌ها را از بین برد.

مسابقات قهرمانی آسیا در حالی بدون حضور ایران برگزار می‌شود که وزنه‌برداران کشورمان سال آینده دو رویداد مهم پیش رو دارند: مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی ناگویا . اولویت کادر فنی و فدراسیون، حفظ آمادگی ملی‌پوشان برای این دو میدان بزرگ است.

با توجه به شرایط کنونی، غیبت ایران در قهرمانی آسیا قطعی است و باید دید برنامه‌ریزی برای مسابقات پیش رو چگونه خواهد بود.

ارسال نظر