بیانیه فدراسیون هاکی پس از حمله آمریکا به ورزشگاه ۱۲ هزارنفری
پس از حمله آمریکا واسراییل به ورزشگاه آزادی فدراسیون هاکی بیانیهای ارائه داده است.
به گزارش هفت ورزشی، در پی حمله آمریکا و اسراییل به کشورمان دیروز ورزشگاه دوازده هزاری نفری به شدت آسیب دید و حالا فدراسیون هاکی در محکومیت این حمله بیانیهای صادر کرده است.
متن بیانیه بدین شرح میباشد:
بسمه تعالی
حمله موشکی به مجموعه ورزشی آزادی تهران که جایگاه افتخار آفرینیها و دلاوریهای ورزشکاران کشورمان در عرصههای مختلف ورزشی بوده است نمونه دیگری از جنایت و اقدام غیرانسانی و ضد ورزشی رژیم کودککش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار محسوب میشود که نشانگر کینهتوزی نسبت به ملت شریف ایران است.
جامعه بزرگ هاکی ایران ضمن محکومیت این اقدام از مجامع بینالمللی ورزشی و کمیته ملی المپیک درخواست دارد تا نسبت به این تجاوز آشکار به حریم ورزش بیطرف نمانده و واکنشی قاطع نشان دهند.