بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی به صورت زمینی

تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان که برای شرکت در تورنمنت موحامت مالو راهی آلبانی شده بود، به صورت زمینی از ترکیه به کشور بازخواهد گشت.

بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی به صورت زمینی

به گزارش هفت ورزشی ، رقابت‌های کشتی فرنگی جام موحامت مالو، دومین مسابقه سری رنکینگ اتحادیه جهانی شب گذشته (۱۰ اسفند) در تیرانای آلبانی به پایان رسید که تیم منتخب ۸ نفره کشورمان این رقابت‌ها را با دو نشان طلای محمدجواد رضایی و محمدامین حسینی، نقره حجت رضایی و برنز امیر عبدی تمام کرد.
طبق هماهنگی فدراسیون کشتی، شاگردان حسن رنگرز امروز تیرانا را ترک کرده و در ادامه از طریق مرز زمینی وارد کشورمان خواهند شد.

ارسال نظر