یک مربی دو رشته؛ راضیه طهماسبی مربی تیم بوکس شد

راضیه طهماسبی سرمربی پیشین ووشو، مربی جوانان بوکس شد.

یک مربی دو رشته؛ راضیه طهماسبی مربی تیم بوکس شد

به گزارش هفت ورزشی، تیم بوکس جوانان به تازگی راضیه طهماسبی را که پیش‌تر مربی تیم ملی ووشو بود را به‌عنوان مربی خود انتخاب کرده تا این مربی اولین کسی باشد که در دو رشته مختلف مربی می‌شود، او سابق بر این در رشته‌های تکواندو، کیک‌بوکس نیز فعالیت داشته است. او در دوران قهرمانی موفق به کسب دو مدال نقره و یک برنز ووشوی جهان، دو مدال برنز و یک نقره مسابقات جام جهانی شد و به مدت 10 سال نیز سرمربی و مربی تیم‌های ملی ووشو جوانان و بزرگسالان بود و با ملی‌پوشان کشورمان در رویدادهای جهانی و بازی‌های آسیایی حضور پررنگی داشت. طهماسبی بعد از اتمام مربیگری ووشو مدرک مربیگری بوکس خود را دریافت کرده و توانسته با شاگردانش عناوین مختلفی را کسب کند. او به‌طور کامل ووشو رو کنار نگذاشته، داوری ملی ووشو را گرفته و مدرک مربیگری درجه یک خود را ارتقا داده است.

ارسال نظر