بعد از آسیب به کمپ تیم های ملی کشتی

فدراسیون هندبال تخریب شد!

بخش‌هایی از فدراسیون هندبال در جریان حملات امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی به شدت آسیب دید.

فدراسیون هندبال تخریب شد!

به گزارش هفت ورزشی، فدراسیون هندبال از تخریب ساختمان این فدراسیون خبر داد…

فدراسیون هندبال اعلام کرد: «در پی حملات وحشیانه و تجاوز آشکار رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا به خاک میهن عزیزمان ایران، امروز (۱۰ اسفندماه) ساختمان فدراسیون هندبال همانند ایام جنگ ۱۲ روزه و این بار شدیدتر از قبل آسیب دید و دچار خسارت جدی شد.

بر این اساس ساختمان اداری، سالن شهید سلیمانی و خوابگاه های فدراسیون هندبال تخریب شد.

خوشبختانه هیچ‌یک از کارمندان و مسئولان فدراسیون در زمان این هجوم وحشیانه در محل فدراسیون حضور نداشتند و این اتفاق دردناک تلفات جانی نداشت.

پیش از این کمپ تیم های ملی کشتی هم آسیب دیده بود.

ارسال نظر