تیم سابر جوانان ایران از رقابت‌های قهرمانی آسیا حذف شد

تیم سابر پسران ایران در مرحله یک هشتم نهایی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا مقابل سنگاپور شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

تیم سابر جوانان ایران از رقابت‌های قهرمانی آسیا حذف شد

به گزارش هفت ورزشی، رقابت‌های قهرمانی شمشیربازی نوجوانان و جوانان آسیا در جاکارتا با حضور شمشیربازان در سه اسلحه سابر، اپه و فلوره برگزار شد.

در بخش تیمی جوانان، تیم ایران با ترکیب حسام مرادی، طاها عباس‌زاده و کامیار شهسواری در مرحله یک هشتم نهایی مقابل سنگاپور شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. بدین ترتیب پرونده ایران در این رقابت‌ها بسته شد.

ارسال نظر