حذف گنجی از مسابقات شمشیربازی جوانان آسیا

نماینده ایران در اسلحه سابر از صعود بازماند.

حذف گنجی از مسابقات شمشیربازی جوانان آسیا

به گزارش هفت ورزشی، رقابت‌های شمشیربازی رده سنی جوانان آسیا در جاکارتا اندونزی پیگیری شد و در بخش سابر بانوان، آیسان گنجی به مصاف رقبای خود رفت.

او در مرحله مقدماتی موفق به کسب سه پیروزی و سه شکست شد و به جدول حذفی راه پیدا کرد، اما در مرحله ۶۴ نفره مقابل حریفی از هند با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

گنجی در پایان این مسابقات، در بین ۶۲ شرکت‌کننده، در جایگاه سی‌وچهارم قرار گرفت.

ارسال نظر