حذف تیم سابر نوجوانان ایران از قهرمانی آسیا

تیم سابر نوجوانان ایران در بخش تیمی رقابت‌های قهرمانی آسیا با شکست مقابل ژاپن از صعود بازماند و در جایگاه دهم ایستاد.

حذف تیم سابر نوجوانان ایران از قهرمانی آسیا

به گزارش هفت ورزشی، در ادامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان آسیا، رقابت‌های بخش تیمی اسلحه سابر با حضور ۱۶ تیم برگزار شد و تیم ایران با ترکیب حسام مرادی، محمدطاها عباس‌زاده و کامیار شهسواری روی پیست رفت. ملی‌پوشان کشورمان در نخستین دیدار خود در جدول ۱۶ تیمی به مصاف ژاپن رفتند که این دیدار با نتیجه ۴۵ بر ۴۲ به سود حریف به پایان رسید تا ایران از راهیابی به مراحل بالاتر بازبماند.

با نتایج به دست آمده، تیم سابر نوجوانان ایران در میان ۱۶ تیم شرکت‌کننده در رده دهم قرار گرفت. پیش از این نیز نمایندگان نوجوان ایران در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال نشده بودند.

ارسال نظر