مس شهربابک ۰ (۵) - فجر سپاسی شیراز ۰ (۳)
پیروزی مس شهربابک در ضربات پنالتی؛ حذف اولین لیگ برتری در جام حذفی
مس شهربابک با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل فجر، به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رسید.
به گزارش هفت ورزشی، تقابل جذاب و پایاپای مس شهربابک و فجر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با پیروزی تیم مس در ضربات پنالتی به پایان رسید.
ترکیب فجر: علیرضا رضایی، سینا شاهعباسی، محمد آژیر، میثم مرادی، ساسان جعفریکیا، مسعود ریگی، محمود مطلقزاده، فرشید اسماعیلی، سعید زارع، حسین شهابی و مجتبی حقدوست.
شرح بازی:
دو تیم نمایشی پایاپای داشتند و در طول نود دقیقه، موقعیت های گلزنی زیادی برای هر دو تیم از دست رفت. با این حال کار به وقت های اضافه و سپس ضربات پنالتی کشید. جایی که شاگردان قاسم شهبا عملکرد بهتری داشتند و با گل کردن هر پنج ضربه خود، به پیروزی 5-3 رسیدند و اولین شگفتی مسابقات را رقم زدند.