مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

نساجی در پنالتی شکست خورد؛ صعود سایپا، نفت و گاز گچساران و فولاد هرمزگان

امروز (پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۴) سه دیدار از چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران برگزار شد.

نساجی در پنالتی شکست خورد؛ صعود سایپا، نفت و گاز گچساران و فولاد هرمزگان

به گزارش هفت ورزشی، امروز پنج‌شنبه، ۲۹ آبان ۱۴۰۴، سه دیدار مرحله یک ‌شانزدهم نهایی این دوره از جام حذفی برگزار شد که نتایج چنین بود:

  • در بازی نخست، نفت و گاز گچساران با یک گل برابر میزبان خود بعثت کرمانشاه به پیروزی رسید. گل این دیدار را امید علیپور در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند و نفت و گاز گچساران به عنوان نخستین تیم راهی مرحله یک‌هشتم شد.
  • سپس در ساعت ۱۶:۱۵، فولاد هرمزگان میزبان چوکا تالش بود و با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسید. گل‌های این تیم را مهدی فرزام (گل به خودی) و مهرداد آوخ در دقایق ۴۱ و ۶۴ به ثمر رساندند.
  • هم‌زمان، دیدار میان سایپا و نساجی مازندران نیز برگزار شد و نتیجه نهایی ۰-۰ پس از وقت قانونی بود؛ اما سایپا در ضربات پنالتی ۴-۳ برنده شد و به مرحله بعد راه یافت.
ارسال نظر