تیم ملی بدون مشکل وارد سیاتل شد

تیم ملی بدون مشکل وارد سیاتل شد

به گزارش هفت ورزشی، تیم ملی ایران به تازگی وارد سیاتل شده و بازیکنان بدون مشکل وارد این شهر شدند.

پیش از ورود به سیاتل، ماموران مرزی آمریکا در کالیفرنیا سعید الهویی و مهدی طارمی را از تیم جدا کردند و آن ها را برای پرسش و پاسخ با خود بردند و همین موضوع نزدیک به یک ساعت تیم ملی را معطل کرد.

در سیاتل اما مشکلی پیش نیامد و ملی پوشان خیلی سریع کارهای مرسوم ورود را طی کردند و عازم محل اقامت خود در سیاتل هستند.

تیم ملی ایران ساعت 6:30 روز شنبه به وقت ایران در آخرین بازی دور گروهی به مصاف مصر می رود.

ارسال نظر