واکنش زلاتان به جمله رونالدو؛ هرگز نرفته بودی

ابراهیموویچ به جمله رونالدو پس از تقابل با ازبکستان واکنش نشان داد.

واکنش زلاتان به جمله رونالدو؛ هرگز نرفته بودی

به گزارش هفت ورزشی ، رونالدو در حالی که عملکردی در حد بهترین بازیکن زمین مقابل تیم ملی ازبکستان به نمایش گذاشته بود، مستقیماً رو به دوربین تلویزیونی گفت: «من برگشتم» و این جمله واکنش‌های بسیاری را در رسانه‌ها و همچنین بین فوتبال‌دوستان در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

ابراهیموویچ که در استودیوی فاکس اسپورت نشسته بود، گفت با در نظر گرفتن اختلاف سطح کیفی دو تیم، پیروزی ۰-۵ تیم ملی پرتغال مقابل ازبکستان برای او جای تعجب نداشت. با این حال، او نسبت به اظهارات رونالدو پس از به ثمر رساندن دو گلش ابراز تعجب کرد.

این ستاره سابق تیم ملی سوئد پس از پایان این مسابقه گفت: «این دیداری برای گلزنی بود. دیداری بود که پرتغال در آن گل‌های زیادی به ثمر برساند. و در مورد پیام او، فکر می‌کنم او هرگز نرفته بود. نمی‌دانم چرا می‌گوید من برگشتم.»

ارسال نظر