مسی: می‌خواهیم همه بازی‌ها را ببریم؛ از پنالتی از دست رفته ناراحتم

لیونل مسی پس از دبل مقابل اتریش و ثبت رکوردی تاریخی، تأکید کرد آرژانتین در تمام مسابقات فقط برای پیروزی به میدان می‌رود.

مسی: می‌خواهیم همه بازی‌ها را ببریم؛ از پنالتی از دست رفته ناراحتم

به گزارش هفت ورزشی ، لیونل مسی، ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین، پس از دبل مقابل اتریش، ثبت دومین برد آلبی‌سلسته در جام جهانی ۲۰۲۶ و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ این رقابت‌ها گفت: خیلی خوشحالم. می‌خواهم از این لحظه لذت ببرم و در کنار هم‌تیمی‌هایم جشن بگیرم. تمام اتفاقاتی که تا اینجا رقم خورده، فوق‌العاده بوده است.

وی درباره جاه‌طلبی آرژانتین در این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: همیشه در برنامه ما این بوده که تمام بازی‌ها را ببریم. ما آرژانتین هستیم و مقابل هر حریفی برای پیروزی به میدان می‌رویم.

کاپیتان آلبی‌سلسته همچنین درباره حمایت هواداران گفت: تیم ما از دیدن مردم در این شرایط لذت می‌برد و خوشحالیم که می‌توانیم چنین لحظاتی را برای آنها رقم بزنیم. تا اینجا چند بار باعث خوشحالی‌شان شده‌ایم و تلاش می‌کنیم این روند ادامه پیدا کند.

مسی که در این دیدار یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد، درباره آن صحنه عنوان کرد: از دست دادن پنالتی واقعاً ناراحتم کرد و از آن عصبانی بودم، چون ضربه خوبی نزدم.

ارسال نظر