بیرانوند: حیف شد که از فرصت‌ها استفاده نکردیم

علیرضا بیرانوند پس از تساوی برابر بلژیک تأکید کرد تیم ملی ایران با دقت بیشتر می‌توانست به پیروزی برسد.

بیرانوند: حیف شد که از فرصت‌ها استفاده نکردیم

به گزارش هفت ورزشی ، علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی ایران پس از تساوی مقابل بلژیک در جام جهانی و کسب عنوان بهترین بازیکن این دیدار گفت: به کادرفنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. بازی سنگینی بود. به مردم کشور تبریک می‌گویم و دست تمام کسانی که ما را حمایت کردند می‌بوسم.
وی افزود: بازی سختی بود بلژیک یکی از قدرت‌های دنیاست و قبل از اخراجی داشتن فشار عجیبی به ما آوردند.
بیرانوند ادامه داد: بعد از اخراج عقب نشست و به دنبال توپ‌گیری از ما بود و می‌خواست ضدحمله بزند. اگر تمرکز داشتیم می‌توانستیم پیروز شویم.
سنگربان ایران اضافه کرد:‌ درود به غیرت بازیکنانی که امروز برای تمام ایرانیان با قلبشان بازی کردند. امیدوارم مردم رضایت داشته باشند. امیدوارم تمرکز بیشتری خرج دهیم تا بتوانیم صعود کنیم.

ارسال نظر