پوچتینو پس از برد آمریکا: هواداران‌مان فوق‌العاده بودند

مائوریسیو پوچتینو پس از پیروزی آمریکا مقابل استرالیا از هواداران تیمش تمجید کرد و غیبت کریستین پولیسیچ را غیرقابل بازی دانست.

پوچتینو پس از برد آمریکا: هواداران‌مان فوق‌العاده بودند

به گزارش هفت ورزشی ، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش با برتری ۲ بر صفر مقابل استرالیا در دومین دیدار خود در گروه D جام جهانی 2026 صعودشان به مرحله یک‌شانزدهم نهایی را قطعی کردند، پس از این بازی گفت: وقتی قرعه‌کشی جام جهانی در ماه دسامبر انجام شد، فکر می‌کردم بازی سختی خواهد بود، اما حالا برای هواداران‌مان خیلی خوشحالم.

وی همچنین درباره ستاره تیمش که این بازی را به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا از دست داد اظهار داشت: بازی کردن کریستین پولیسیچ غیرممکن بود، اما اگر می‌خواهیم قهرمان این رقابت‌ها شویم، به کل تیم نیاز داریم.

سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال آمریکا در بخش دیگری از صحبت‌هایش ضمن تمجید از هواداران آمریکایی گفت: من همیشه گفته‌ام که آرژانتین هواداران فوق‌العاده‌ای دارد، اما فکر می‌کنم هواداران ما با آرژانتین برابری می‌کنند. آنها فوق‌العاده بودند و برای‌شان خیلی خوشحالم.

مائوریسیو پوچتینو اولین مربی در 96 سال اخیر است که تیم ملی آمریکا را در دو بازی متوالی جام جهانی به پیروزی رسانده است.

ارسال نظر