میلاد محمدی در بازی با بلژیک نیمکت نشین می شود

امیر قلعه نویی احتمالا در بازی روز یکشنبه برابر بلژیک از احسان حاج صفی یا علی نعمتی در سمت چپ خط دفاعی استفاده خواهد کرد.

میلاد محمدی در بازی با بلژیک نیمکت نشین می شود

به گزارش هفت ورزشی، میلاد محمدی دفاع چپ تیم ملی فوتبال در این مسابقه بود اما با کسب نمره 5.9 به‌عنوان ضعیف‌ترین بازیکن زمین انتخاب شد. در روزی که میلاد محمدی اصلا عملکرد خوبی نداشت، کریس وود و الی جاست از سمت چپ خط دفاعی تیم ملی حملات زیادی را طراحی کردند و بر همین اساس کادرفنی برای بازی با بلژیک تصمیم جدیدی اتخاذ خواهد کرد.

علی نعمتی که در دیدار با نیوزلند در مرکز خط دفاع بازی کرد شانس اول بازی در سمت چپ خط دفاعی برابر بلژیک است. هرچند احسان حاج صفی هم این شانس را دارد که با توجه به تجربه بالای خودش به عنوان جانشین میلاد محمدی در بازی با بلژیک از ابتدا وارد زمین شود.

ارسال نظر