قلعه‌نویی: با تمام توان برای ایران می‌جنگیم

امیر قلعه‌نویی پیش از دیدار تیم ملی ایران مقابل نیوزیلند تأکید کرد که شاگردانش با تمام توان و انرژی برای موفقیت و شادی مردم ایران به میدان خواهند رفت.

قلعه‌نویی: با تمام توان برای ایران می‌جنگیم

به گزارش هفت ورزشی ، امیر قلعه‌نویی پس از ورود کاروان تیم ملی ایران به ورزشگاه سوفای لس‌آنجلس برای دیدار برابر نیوزیلند در جام جهانی، در گفت‌وگو با رسانه فیفا درباره شرایط تیم ملی صحبت کرد.

سرمربی تیم ملی با اشاره به تجربه بالای ملی‌پوشان ایران اظهار داشت: بازیکنان باتجربه‌ای در اختیار داریم که برخی از آنها بین دو تا چهار دوره حضور در جام جهانی را تجربه کرده‌اند. مطمئن هستم همه آنها با تمام وجود و انرژی برای مردم ایران به میدان خواهند رفت.

قلعه‌نویی در ادامه گفت: نتیجه در اختیار خداوند است، اما با وجود مشکلاتی مانند مسائل مربوط به ویزا و فرصت کم برای تطبیق با شرایط، از نظر تیمی وضعیت بسیار خوبی داریم. بازیکنان با انگیزه و مصمم هستند تا با اجرای دقیق برنامه‌های تاکتیکی، نمایشی خوب و پرانرژی ارائه دهند.

او همچنین درباره ترکیب تیم ملی توضیح داد: ترکیب ما رویکردی تهاجمی دارد و امیدواریم بتوانیم از موقعیت‌های خود بهترین استفاده را ببریم. در عین حال تلاش می‌کنیم در ساختار دفاعی کمترین اشتباه ممکن را داشته باشیم و عملکرد مطلوبی ارائه دهیم.

ارسال نظر