عبدالله ویسی: اگر صعود نکنیم به فوتبال ایران توهین کردهایم
ویسی گفت: «اگر نتوانیم از این گروه صعود کنیم، در واقع به جایگاه و ظرفیت فوتبال ایران توهین کردهایم.»
ویسی گفت: «اگر نتوانیم از این گروه صعود کنیم، در واقع به جایگاه و ظرفیت فوتبال ایران توهین کردهایم.»