عبدالله ویسی: اگر صعود نکنیم به فوتبال ایران توهین کرده‌ایم

عبدالله ویسی: اگر صعود نکنیم به فوتبال ایران توهین کرده‌ایم

ویسی گفت: «اگر نتوانیم از این گروه صعود کنیم، در واقع به جایگاه و ظرفیت فوتبال ایران توهین کرده‌ایم.»

سایز ویدئو: ۴۲.۸۲M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۲۹ | دانلود ویدئو
ارسال نظر