ملی‌پوشان پس از بازی هم تمرین کردند!

پس از دیدار تدارکاتی ایران و گامبیا، بازیکنان غیر فیکس تیم ملی طبق تصمیم کادرفنی در زمین ماندند و یک جلسه تمرینی جداگانه را پشت سر گذاشتند.

ملی‌پوشان پس از بازی هم تمرین کردند!

به گزارش هفت ورزشی ، امیر قلعه‌نویی پس از برتری سه بر یک تیم ملی ایران مقابل گامبیا در دیدار تدارکاتی و در آخرین مرحله آماده‌سازی برای جام جهانی ۲۰۲۶، تصمیم گرفت بازیکنانی را که در ترکیب اصلی حضور نداشتند به‌صورت جداگانه تمرین بدهد تا شرایط بدنی مطلوب‌تری پیدا کنند.

با تصمیم سرمربی تیم ملی، دقایقی پس از پایان مسابقه ایران و گامبیا، بازیکنانی که از ابتدا در ترکیب قرار نگرفته بودند در زمین شماره دو مجموعه ورزشی مردان حاضر شدند و یک جلسه تمرینی جدی را پشت سر گذاشتند.

این تمرین با حضور ۱۴ بازیکن برگزار شد و دو ملی‌پوش نیز به دلیل مصدومیت نتوانستند سایر نفرات را همراهی کنند.

در این جلسه تمرینی، بازیکنان زیر نظر کادر فنی در قالب سه گروه در زمین کوچک به رقابت پرداختند و تمریناتی شامل بازی‌های یک‌ضرب و دوضرب انجام دادند تا آن‌ها نیز همانند بازیکنان اصلی در جریان مسابقه، تحت فشار بدنی قرار بگیرند.

ارسال نظر