صحبتهای بازیکنان استقلال پس از کسب سهمیه غرب آسیا
ما دو بازی داشتیم که باید با ۶ امتیاز اختلاف پیروز میشدیم که قهرمان شویم و فشار زیادی روی ما بود اما در جلسه که با کادر فنی قبل بازی داشتیم و آنالیزی که کردند موفق شدیم.
در نیمه اول موفق نبودیم اما نیمه دوم با تغییرات زیادی که داشتیم موفق شدیم قهرمان شویم.
نشان دادن عدد ۴ برای استقلالیها هست که با نشان دادن ان کری بخوانند.
در یک فصل سخت که با جنگ همراه شد توانستیم در پایان فصل را خوب تمام کنیم و برای اسم استقلال افتخار آفرینی کنیم.
فیگور مکگریگوری؟ شرایط بازی بود و قصد بیادبی نداشتم.
بزرگترین افتخار بسکتبالی من بازی در کنار حامد حدادی و ارسلان کاظمی است.
لقب اتشپاره: دست هواداران درد نکند و به بچههای خودمان هم تبریک میگم که با تمرینات خو قهرمان شدیم/ به بچههای تیم آبادان که رفیقمان هستند هم تبریک میگم.