صحبتهای حامد حدادی پس از قهرمانی تیم بسکتبال استقلال
شروع سخت، پایان طلایی:
بچهام خوشیمن است، شاید برای لیگ آسیا یکی دیگر هم آوردیم!
بازی خیلی خوبی بود و ما ابتدای بازی شروع بدی داشتیم اما در کوارتر چهارم توانستیم بازی را دست بگیریم.
بچه من خوشیمن است و انشاالله لیگ آسیایی یک بچه دیگر.