صحبت‌های حامد حدادی پس از قهرمانی تیم بسکتبال استقلال

صحبت‌های حامد حدادی پس از قهرمانی تیم بسکتبال استقلال

شروع سخت، پایان طلایی:
بچه‌ام خوش‌یمن است، شاید برای لیگ آسیا یکی دیگر هم آوردیم!

بازی خیلی خوبی بود و ما ابتدای بازی شروع بدی داشتیم اما در کوارتر چهارم توانستیم بازی را دست بگیریم.

بچه من خوش‌یمن است و انشاالله لیگ آسیایی یک بچه دیگر.

سایز ویدئو: ۳۹.۴۸M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۱۴ | دانلود ویدئو
ارسال نظر