خطر از دست دادن تیم ملی در کمین ستاره تراکتور!

هافبک ملی پوش تراکتور بر خلاف گذشته روند نزولی در اردوی تیم ملی داشته است.

خطر از دست دادن تیم ملی در کمین ستاره تراکتور!

به گزارش هفت ورزشی ، مهدی هاشم نژاد هافبک ملی پوش تراکتور تبریز که عملکرد خیره کننده او در سال های اخیر باعث شده بود تا یکی از موفق‌ترین بازیکنان این تیم لقب بگیرد، این روزها در تیم ملی به شدت نزول کرده است.

مهدی هاشم نژاد پس از تعطیلی مسابقات لیگ برتر و در دو بازی درون تیمی اخیر تیم ملی، هیچ نشانی از آن هافبک ریزنقش، تکنیکی و دریبل زن قبلی نداشته است.

باید دید هاشم نژاد که یکی از بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه نویی است چه زمانی دوباره می‌تواند موتور خودش را روشن کند تا بتواند همچنان در جمع ملی پوشان فوتبال ایران بماند. بازیکنی که در دو بازی اخیر تیم ملی بسیار ضعیف نشان داد و حالا با خطر از دست دادن پیراهن تیم ملی روبروست.

ارسال نظر