مالیات سنگین آمریکا از تیم‌های جام جهانی!

مالیات سنگین آمریکا از تیم‌های جام جهانی!

نشریه The Guardian گزارش داده که بسیاری از تیم‌های غیراروپایی حاضر در جام جهانی، پس از دریافت پاداش از FIFA باید مالیات قابل‌توجهی به دولت آمریکا پرداخت کنند.

با وجود نزدیک شدن به آغاز رقابت‌ها، هنوز توافقی برای معافیت مالیاتی حاصل نشده و به نظر می‌رسد آمریکا قصد دارد از اکثر ۴۸ تیم شرکت‌کننده مالیات دریافت کند.

سایز ویدئو: ۱۰.۶۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۵۰ | دانلود ویدئو
ارسال نظر