محمدامین کاظمیان به پویش «جبهه مردمی ایران ما» پیوست

محمدامین کاظمیان به پویش «جبهه مردمی ایران ما» پیوست

محمدامین کاظمیان، بازیکن تیم پرسپولیس، با حضور در هلال‌احمر کرمان و قدردانی از خدمات امدادگران، به پویش «جبهه مردمی ایران ما» پیوست.

سایز ویدئو: ۲۳.۷۰M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۴۲ | دانلود ویدئو
ارسال نظر