دوری چند ماههی ناهید کیانی قطعی شد
ناهید کیانی زیر تیغ جراحی رفت.
به گزارش هفت ورزشی، ناهید کیانی، نایب قهرمان المپیک روز گذشته بعد از آسیبدیدگی ناحیه زانوی پای راست، زیر تیغ جراحی رفت و این اتفاق سبب دوری چند ماههی کیانی از تکواندو میباشد.
سعیدی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون تکواندو در این خصوص گفت: ناهید کیانی از ناحیه زانوی پای راست دچار آسیبدیدگی شده بود. پس از بررسی مدارک پزشکی و مشاوره با چند پزشک حاذق، تصمیم بر آن شد که «مینیسک زانوی» پای راست او تحت عمل جراحی قرار بگیرد. خود من نیز در اتاق عمل حضور داشتم و جراحی به خوبی صورت گرفت.
او درباره زمان بازگشت کیانی به تکواندو گفت: کیانی روز پنجشنبه مرخص شد و پس از طی دوران نقاهت فعالیت ورزشی خود را با آب درمانی و فیزیوتراپی آغاز می کند. بر اساس برآوردها و بررسی های صورت گرفته، او شش هفته می بایست تمرینات بازتوانی خود را آغاز کرده و سپس تمرینات فنی را جهت حضور در میدان مبارزه در صورت صلاحدید کادر فنی آغاز کند.