نماینده ایران در تنیس جهان به مدال نقره رسید!

مشکات الزهرا صفی، تنیسور ایرانی، در رقابت‌های تور جهانی ۱۵ هزار دلاری ارمنستان به همراه هم‌تیمی ایتالیایی خود عنوان نایب‌قهرمانی بخش دونفره را کسب کرد.

نماینده ایران در تنیس جهان به مدال نقره رسید!

به گزارش هفت ورزشی ، قابت‌های ۱۵ هزار دلاری تور جهانی تنیس در ارمنستان برگزار شد و نماینده ایران در بخش دونفره موفق شد عنوان نایب‌قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

در این رقابت‌ها، مشکات الزهرا صفی به همراه هم‌تیمی ایتالیایی خود در دیدار نهایی مقابل تیمی از قزاقستان و ازبکستان با نتیجه ۷ بر ۵ و ۶ بر ۲ شکست خورد و در نهایت در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

این تنیسور ایرانی که مدت‌هاست در مسابقات برون‌مرزی حضور دارد، پس از پایان این تورنمنت راهی تهران خواهد شد تا پس از یک استراحت کوتاه، تمرینات خود را برای ادامه رقابت‌های پیش‌رو از سر بگیرد.

ارسال نظر