پایان مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال زنان
مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال زنان با صدرنشینی آکادمی سحر و گروه بهمن به پایان رسید؛ هشت تیم برای پلیآف آماده میشوند، در حالی که فرآور شریف سبز به دسته یک سقوط کرد.
به گزارش هفت ورزشی، علیرغم سقوط فرآور شریف سبز، هشت تیم دیگر موفق شدند جواز حضور در مرحله پلیآف اول (یک چهارم نهایی) را کسب کنند. ساختار مسابقات پلیآف به این صورت خواهد بود که تیمهای رده اول تا چهارم به مصاف تیمهای رده هشتم تا پنجم خواهند رفت:
- تیم اول جدول در برابر تیم هشتم
- تیم دوم جدول در برابر تیم هفتم
- تیم سوم جدول در برابر تیم ششم
- تیم چهارم جدول در برابر تیم پنجم
جزئیات مرحله پلیآف
دیدارهای مرحله یکچهارم نهایی لیگ برتر بانوان از روز پنجشنبه (۲۳ بهمن ماه) آغاز خواهد شد. این مرحله از رقابتها به صورت سریهای "دو از سه" برگزار میشود تا تیمهای صعودکننده مشخص شوند. تیمهای پیروز در این مرحله راهی دور نیمهنهایی خواهند شد.
همچنین، مسابقات مراحل نیمهنهایی و فینال لیگ بسکتبال بانوان نیز بر اساس ساختار "دو از سه" برگزار خواهد شد تا قهرمان نهایی فصل مشخص گردد.