استقلال از دوشنبه تمریناتش را آغاز می‌کند

تمرینات تیم بسکتبال استقلال پس از وقفه ناشی از شرایط جنگی، از دوشنبه ۱۴ اردیبهشت در سالن شهر قدس از سر گرفته می‌شود.

استقلال از دوشنبه تمریناتش را آغاز می‌کند

به گزارش هفت ورزشی ، تمرینات تیم بسکتبال استقلال پس از وقفه ناشی از شرایط جنگی، از روز دوشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه از سر گرفته می‌شود.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال؛ با فروکش‌کردن تنش‌ها و پس از ارزیابی شرایط، تمرینات تیم بسکتبال این باشگاه از روز دوشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۲:۰۰ در سالن بسکتبال شهر قدس به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد.

پس از وقفه‌ای ناخواسته که به‌دلیل شرایط جنگی و مسائل امنیتی در روند برنامه‌های تیم ایجاد شده بود، کادر فنی و بازیکنان با برنامه‌ای فشرده و هدفمند کار خود را از سر می‌گیرند تا آمادگی لازم برای رقابت‌های پیش‌رو را به‌دست آورند. در این مرحله تمرکز اصلی بر بازسازی توان جسمانی و ایجاد هماهنگی مجدد میان بازیکنان خواهد بود.

باشگاه استقلال ضمن قدردانی از همراهی بازیکنان، کادر فنی و هواداران در روزهای دشوار گذشته، بر ادامه مسیر موفقیت با تکیه بر توانمندی‌ها و ایمان تیم تأکید دارد.

ارسال نظر