مسابقه ۴ جانبه برای تعیین نماینده ایران در غرب آسیا!

سازمان لیگ بسکتبال از چهار تیم برتر برای حضور در تورنمنت انتخابی غرب آسیا تا ۸ اردیبهشت فرصت خواست.

مسابقه ۴ جانبه برای تعیین نماینده ایران در غرب آسیا!

به گزارش هفت ورزشی ، با تصمیم سازمان لیگ بسکتبال مبنی بر مختومه شدن لیگ برتر مردان، قرار است چهار تیم برتر جدول در تورنمنتی متمرکز به مصاف هم بروند تا تکلیف سهمیه ایران در رقابت‌های باشگاه‌های غرب آسیا مشخص شود.

در همین راستا، سازمان لیگ از چهار باشگاه شهرداری گرگان، کاله آمل، طبیعت اسلامشهر و استقلال تهران خواسته است آمادگی خود را به صورت کتبی تا روز سه‌شنبه ۱۴۰۵/۰۲/۰۸ اعلام کنند. همچنین در صورت انصراف هر تیم، جایگزین آن بر اساس جدول رده‌بندی تعیین خواهد شد.

این چهار تیم در قالب رقابت‌هایی متمرکز و دوره‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند تا تکلیف نماینده باشگاهی ایران در غرب آسیا مشخص شود.

ارسال نظر