جلسه آنلاین سازمان لیگ برای تصمیم‌گیری درباره لیگ بسکتبال

جلسه برخط سازمان لیگ بسکتبال با حضور رییس فدراسیون، اعضای سازمان لیگ و مدیران باشگاه‌ها برای بررسی ادامه یا عدم برگزاری لیگ برگزار شد.

جلسه آنلاین سازمان لیگ برای تصمیم‌گیری درباره لیگ بسکتبال

به گزارش هفت ورزشی ، جلسه با حضور رییس فدراسیون، اعضای سازمان لیگ، کمیته داوران و مدیران عامل باشگاه‌ها یا نمایندگان تام‌الاختیار حاضر در لیگ برتر آقایان به صورت برخط (آنلاین) برگزار شد.

این نشست در پی شرایط پیش‌آمده (حمله دشمن صهیونیستی-آمریکایی) برگزار گردید. بر اساس بخشنامه ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان، تمامی فعالیت‌های لیگ در همه رده‌ها تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده بود. اما با برقراری آتش‌بس موقت، جلسه مذکور با هدف اخذ نظرات مدیران عامل باشگاه‌ها و دستیابی به یک نتیجه عملیاتی تشکیل شد.

در این جلسه، هر یک از مدیران عامل باشگاه‌ها به بیان نقطه نظرات، دغدغه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند. پس از شنیدن دیدگاه‌های مختلف، مقرر گردید سازمان لیگ ضمن بررسی دقیق نظرات ارائه‌شده و در نظر گرفتن کامل شرایط موجود، تصمیم نهایی را در خصوص نحوه ادامه یا عدم برگزاری، یا هرگونه تغییر در روند برگزاری لیگ اعلام کند.

ارسال نظر