رستم استقلال برای پنالتی آمد!

ورود دقایق پایانی رستم آشورماتوف به میدان، نشان از برنامه فابیو کاناوارو برای تقویت دفاع ده‌نفره ازبکستان و اتکا به توان پنالتی‌زنی مدافع استقلال داشت.

رستم استقلال برای پنالتی آمد!

به گزارش هفت ورزشی، دقایق پایانی دیدار حساس ازبکستان و ایران، شاهد حضور رستم آشورماتوف، مدافع میانی استقلال، در زمین بودیم و بدین ترتیب فابیو کاناوارو، نشان داد داد به دنبال پیروزی تیمش در ضربات پنالتی است.

البته که حضور آشورماتوف با توجه به ده نفره شدن ازبک ها، کمک شایانی به بهبود وضعیت خط دفاعی ازبکستان کرد اما احتمالا سرمربی ایتالیایی ازبکستان، رستم آشورماتوف را برای گلزنی در ضربات پنالتی به بازی آورد.

ارسال نظر