امید نورافکن: دوست دارم در جام جهانی دوباره با انگلیس همگروه باشیم

امید نورافکن می‌گوید ملی‌پوشان ما مقابل تیم‌های قدرتمند قوی‌تر بازی می‌کنند.

امید نورافکن: دوست دارم در جام جهانی دوباره با انگلیس همگروه باشیم

به گزارش هفت صبح ورزشی، امید نورافکن بازی ایران مقابل روسیه را یک بازی مفید تلقی کرد و مدعی شد تانزانیا هم با توجه به پیروزی اش مقابل سنگال می‌تواند حریف قدرتمندی برای ایران باشد.

ملی پوش سپاهان در ادامه گفت: این عادت ملی پوشان ما است که هرچه حریف قوی‌تر باشد، قدرتمندتر بازی می‌کنند.

نورافکن در پاسخ به سوال خبرنگار هفت ورزشی که از او پرسید دوست داری در جام جهانی با کدام قدرت دنیا همگروه شویم، گفت انگلیس…

ارسال نظر