مومنی: برای پرسپولیس زشت است برای سهمیه آسیا دست به دامان رییس جمهور شود!

مومنی: برای پرسپولیس زشت است برای سهمیه آسیا دست به دامان رییس جمهور شود!

صحبت های مومنی در حاشیه دیدار پیشکسوتان سرخابی و منتخب میراث فرهنگی

سایز ویدئو: ۷۶.۴۰M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۲۲ | دانلود ویدئو
ارسال نظر