درخشش ملیپوشان پاراتیراندازی ایران در جام جهانی امارات
ملیپوشان پاراتیراندازی کشورمان در سومین روز رقابتهای جام جهانی امارات، موفق به کسب مدالهای ارزشمند در ماده تپانچه شدند.
به گزارش هفتورزشی ، در مرحله فینال ماده تپانچه بانوان، نسرین شاهی با ثبت رکورد ۲۳۹، قهرمان شد و مدال طلا را بر گردن آویخت. همچنین فائزه احمدی با رکورد ۲۱۵.۶ در جایگاه سوم قرار گرفت و به مدال برنز دست یافت.
در بخش تیمی نیز، تیمهای تپانچه بادی آقایان و بانوان ایران موفق به کسب مدال نقره مسابقات شدند.
مسابقات جام جهانی پاراتیراندازی از ۶ تا ۱۳ آبان در باشگاه سوارکاری، تیراندازی و گلف العین برگزار میشود و ۲۱۳ ورزشکار از ۳۹ کشور در ۴۰ ماده تیمی و انفرادی در رشتههای تفنگ، تپانچه و شاتگان با یکدیگر رقابت میکنند.