خارجی‌های والیبال رفتنی شدند

به دلیل جنگ تحمیلی خارجی‌های شاغل در لیگ برتر والیبال قصد خروج از ایران را دارند.

خارجی‌های والیبال رفتنی شدند

به گزارش هفت ورزشی، از لیگ برتر والیبال نیز خبر می‌رسد که همچون فوتبال بازیکنان خارجی تیم شهداب و پیکان قصد خروج از ایران را دارند.

در پی جنگ تحمیلی علیه کشورمان ووک ایوانکوویچ صرب و لوئیز استرادا کوبایی از باشگاه شهداب یزد و میلوش صرب و ماسو کوبایی از باشگاه پیکان به صورت زمینی ایران را ترک کرده و به کشورهای خود بازگردند.

هر دو باشگاه با پیگیری‌های خود مسیر خروج این بازیکنان را فراهم کرده‌اند.

ارسال نظر