-
ما ز بالاییم و بالا میرویم!
کری و کنایه سنگین ملوان به استقلال پس از تساوی در تهران -
کارشناس داوری 7VAR
پنالتی نبود، تیم داوری درست تصمیم گرفت
ما ز بالاییم و بالا میرویم!
کری و کنایه سنگین ملوان به استقلال پس از تساوی در تهرانکارشناس داوری 7VAR
پنالتی نبود، تیم داوری درست تصمیم گرفت