-
به بهانه درگیری باشگاههای مدعی بر سر سهمیه آسیایی
دعوای بازندهها برای خلق یک ناکامی تازه! -
دو فصل متوالی، بدون کسب سهمیه آسیایی!
بازگشت پرسپولیس به دوران قبل از برانکو!
به بهانه درگیری باشگاههای مدعی بر سر سهمیه آسیایی
دعوای بازندهها برای خلق یک ناکامی تازه!دو فصل متوالی، بدون کسب سهمیه آسیایی!
بازگشت پرسپولیس به دوران قبل از برانکو!