-
شاگرد پروین بودم و رفتم بیمارستان ملاقات علی آقا!
بهزاد غلامپور: مگر سهراب حرف بدی زده است؟/ کاش وی ای آر زودتر به این فوتبال آمده بود! -
احترام به سلطان، احترام به حافظه فوتبال
تاج بالای سر پروین!