-
بخندیم یا گریه کنیم؟
آبروریزی بین المللی؛ این بار انتخاب اراک و دربی -
دربی با 7 هزار تماشاگر بهتر از این نمی شود
ناصرمحمدخانی: نه استقلال و نه پرسپولیس! / فقط داوران دربی خوب بودند -
یک منبع موثق در فدراسیون خبرداد
سروش رفیعی به کمیته انضباطی احضار می شود! -
دربی سرد و بی مزه 106 تهران - اراک
پرسپولیس ۰-۰ استقلال/ ۶ همت، دریغ از ۱ جو همت!