-
هم پنالتی بود و هم قلی زاده باید اخراج می شد
علی شجاعی: تماشاگران استقلالی فحش دادند و من هم ۶ نشان دادم! -
تقلید ناشیانه از یک الگوی موفق
اسپانیا بدون مهاجم ترسو نبود آقای ساپینتو!
هم پنالتی بود و هم قلی زاده باید اخراج می شد
علی شجاعی: تماشاگران استقلالی فحش دادند و من هم ۶ نشان دادم!تقلید ناشیانه از یک الگوی موفق
اسپانیا بدون مهاجم ترسو نبود آقای ساپینتو!