-
شانس قهرمانی در جام حذفی را داشتیم، حیف شد!
قاتل پرسپولیس و تراکتور: با احتساب بازیهای رودررو، تراکتور باید قهرمان اعلام میشد!
شانس قهرمانی در جام حذفی را داشتیم، حیف شد!
قاتل پرسپولیس و تراکتور: با احتساب بازیهای رودررو، تراکتور باید قهرمان اعلام میشد!