-
خودم در زندگی یک نخ سیگار هم نکشیدم
حمید درخشان: ۷۰، ۶۰ درصد همبازیانم معتاد بودند! -
فوتبال تهران به یک دلیل نابود شد
حمید درخشان: ۴۵ دقیقه خاکی بازی کردم و پروین نفهمید! -
حسین عبدی سرمربی پرسپولیس؟ بشنوید اما باور نکنید!
حمید درخشان: جای اوسمار سرمربی ایرانی بود، اعدامش می کردند!/ مربیگری در پرسپولیس برای کریم باقری هم بس است -
برای امیرحسین محمودی به اندازه تبلیغ کنید
حمید درخشان: پیام صادقیان بی انضباط نبود، توپ طلای آسیا را می برد/ صحبت درباره شکست پرسپولیس و اوسمار بی فایده است!