پدیده ایران از تورنمنت سنگاپور کنار رفت!

ملی‌پوش ۱۶ ساله تنیس روی میز ایران با اختلاف کم در تورنمنت سطح بالای سنگاپور به حریف هندی باخت، اما نمایش درخشانش نوید آینده‌ای روشن در رقابت‌های جهانی را می‌دهد.

پدیده ایران از تورنمنت سنگاپور کنار رفت!

به گزارش هفت ورزشی ، رقابت‌های تنیس روی میز اسمش سنگاپور از صبح امروز در شهر کالانگ آغاز شد؛ تورنمنتی سطح بالا با جایزه ۱.۵۵ میلیون دلاری و حضور بسیاری از ستاره‌های برتر جهان که از همان دور مقدماتی جذابیت و فشار بالای مسابقات را به نمایش گذاشت.

در اولین مرحله از این رقابت‌ها، بنیامین فرجی، پدیده ۱۶ ساله تنیس روی میز ایران و نفر ۱۳۷ رنکینگ جهانی، به مصاف آکاش پال، بازیکن ۱۰۶ رنکینگ جهان از هند رفت. این دیدار که از همان ابتدا نفس‌گیر و نزدیک پیش رفت، در نهایت با شکست میلی‌متری فرجی به پایان رسید.

ملی‌پوش ایرانی در ست‌های اول و چهارم با نتایج ۱۱-۸ و ۱۱-۶ پیروز شد و نشان داد که از مواجهه با حریف نامدار خود ابایی ندارد، اما در سه ست دیگر با نتایج نزدیک ۱۳-۱۱، ۱۱-۷ و ۱۱-۷ شکست خورد تا با نتیجه ۳ بر ۲ از صعود باز بماند.

با وجود حذف، نمایش جنگنده و شجاعانه فرجی برابر حریفی با رنکینگ بالاتر، نوید روزهای روشن و آینده‌ای امیدوارکننده برای او در میادین بین‌المللی می‌دهد. این تجربه ارزشمند در تورنمنتی که تقریباً تمام بزرگان تنیس روی میز جهان در آن حضور دارند، به پدیده ایرانی فرصت می‌دهد تا با آمادگی بیشتر به رقابت‌های آینده وارد شود و نشان دهد که قابلیت رقابت با بهترین‌ها را دارد.

ارسال نظر